Lite kvällsträning så där ni vet

Jag är trött. Men jag har börjat med min kvällsträning igen så jag ska göra det först. Minst 1-2 månader i våras gjorde jag 100 situps och 100 ryggövningar. Alltså inte så många olika övningar, men ca 50 rygglyft och resten andra saker som jag inte vet vad de kallas haha. Nu har jag börjat med det igen och känner mig massa duktig :D detta blir tredje kvällen i rad. Haha det känns att man varlit lat i sommar eftersom jag inte orkar göra lika många i rad som förut ):






Jag har bloggtorka japp. Sov gott :*




Politikgrejset blir på onsdag fick jag veta idag (y)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gud vad duktig du är som tränar och håller på! : D

2010-09-02 @ 17:16:15
Postat av: maja - alla är välkommna in till mig.

sv; åh har du också voddler! Ja sexual predator är välsigt bra, men som du säger lite oväntat slut, vart förvånad första gången jag såg den att den slutade som den gjorde, haha :O.

Rchard Grieco är en sexig skådespelare (A)

2010-09-02 @ 18:52:20
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vad duktig du är lilla vän <3

Go elin!!! xDDD

2010-09-02 @ 22:08:57
Postat av: vicky <3

Har haft en liten bloggpaus, men nu är jag tillbaka igen!



gjort idag? :)

2010-09-03 @ 14:53:25
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0