Nice på stan...

Glömde säga en sak o: hahaha. Såg Robert Kragh idag lalalalala. Han såg mig med men han vet inte vem jag är ): haha. Nej men man kan ju inte direkt säga "Hej Robert jag hade din pappa som lärare på högstadiet :DDD" och att typ säga att Lovestoned är asbra och att han var duktig som vann Wipeout skulle jag inte våga säga... haha... Han var iaf supersnygg i håret! Seriöst alltså, han är duktig på att fixa det (a)

Nu ska jag se Greys och vänta på att Julo ska svara på mina sms >.< seeeeeeeegis, men det gör inget ;d

Kommentarer
Postat av: Hanna

ALLTSÅ GREYS, FY FAN O.O

Och haha, najs att du såg han : D

Även add u spanade in håret 8D

2010-06-16 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0