Me today.

Här kommer de utlovade bilderna. Duktig jag känner mig.
Hade dock inte sminkat mig hehe därför får ni inte se facet :*


Två linnen som sitter ihop. Text, "Who? Who? Who cares!"
129:- från H&M


Svarta tights med vitt och grått "färgstänk".
99:- från H&M

Baseball tröja med huva.
250:- + 50:- i frakt från tradera.



Och ja det är stökit på mitt rum. Ska städa lite senare. Åker bort imorgon till Grundtjärn där mina kusiner har stuga. Vi ska fira midsommar med dem och mormor och morfar, så vi tar med oss husvagnen. Stackars Nisse blir ensam hemma :( men Julia har lovat att gå hit och ge honom mat och så. Tack Julia, guld värt verkligen<3

Ska träffa Julia ikväll och visa henne vart maten är och sånt. Kanoooon ;D (Hanna har en kanon btw visste ni det?)

Just ja, jag är piggare idag än vad jag brukar vara och inatt har jag sovit minst?? Jag sov mindre än 7 timmar inatt hehe. Var uppe till fem 8D awezuuuum.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snyggt snyggt snyyyggt! :DDD

2010-06-24 @ 20:09:42
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

SÅ FINT! Du passar skitbra i det! 8D Snygg tradera saken var också!



Och hahahaha, ja en kanon... så fint xD

2010-06-25 @ 01:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0