Lite pyssel

Hallo.
Nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen hehe. Men nu har jag min dator igen! Fick hem den igår.
Måndag-tisdag var jag hos Vanessa i stan, det var toppen! Köpte ett linne och ett par thights fastän jag sagt till mig själv att jag inte fick, hehe 8D visar bild sedan, promise. Min baseball tröja har kommit också, och jag älskar den!

Här kommer en bild på de två armbanden och alla öhrängen som är till salu, tog en dag i helgen och gjorde lite (; visar också en bild på mitt finger o: men såret syns inte så bra och det har typ läkt nu. Och så kommer en snutt från Untamed 8D Jag vet att de är suddiga men orkade inte..
  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad du är kreativ och duktig männska! : D

Och vad bra att ditt finger har läkt!

2010-06-24 @ 14:30:47
Postat av: Nadja

Åh, Elin, boken visst är det en av House of nightarna? :o Ge mig!! 8D

2010-06-24 @ 20:07:27
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag ska precis lägga mig i sängen och kolla på film! ;) Är allt bra med dig idag? :)



Kram



PS. Har precis kört igång en smyckestävling, var gärna med om du är intresserad! ;p

2011-02-27 @ 23:26:09
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0