Hål borrade och uppskuret finger

Tog precis hjälp av min käre fader och borrade hål i plektrumen. När vi var färdiga skulle han visa mig att jag kunde göra "egna figurer" av någon träskiva. Han slog på slipen, och i och med att han började slipa, så fick min älskade katt panik som jag precis tagit upp ifamnen. Så när han försökte komma loss och jag släppte honom så rev han mig ordentligt på vänstra långfingret. Så nu har jag ett långt rivsår som blöder. YAY... ._. Men Nisse har bett om ursäkt kan man väl säga, eftersom han kom fram och gosade med mig efteråt och ja, han verkade väldigt skamsen trots att jag inte skällt ut han eller något eftersom han inte rår för det. Han har alltid varit så... så fort han råkat riva någon så blir han väldigt skamsen, som att han vet att han gjord något fel. Lilla vännen <3 Nu har jag tejpat mitt finger, men det dunkar och gör väldigt ont...

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN HEEERGUUUUUUUUUUUD!! INTE BRA!

Men det är inte nisses fel ;)

2010-06-12 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0