Anledning till att jag inte bloggat...

Min morfar fick en hjärnblödning på måndag morgon och ligger därför på sjukhuset. Jag har knappt klarat av att sitta vid datorn alls. Jag har aldrig varit såhär ledsen, rädd, orolig osv. i hela mitt liv. Han är verkligen allt för mig och jag älskar honom mer än något annat. Återställd kommer han inte bli, om han överlever lär han inte bli annat än ett vårdpaket... Men nu har han tydligen vaknat iaf, men pratar gör han inte. Ska se om jag kan åka in igen idag.

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Usch då. Min mamma fick ju en hjärnblödning i höstas. Hon är helt återställd nu, dock var hennes en liten hjärnblödning som endast drabbade rörligheten i vänster ben. Hur är det med din morfars hjärnblödning? Vilket centra i hjärnan?

Håller en tumme för att det blir så bra som möjligt iaf!

2010-07-22 @ 15:15:44
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0