Otroligt intressant inlägg.

Eller inte.

Jag sitter och skriver och skriver och skriver. Eller snarare sagt tänker jag så det knakar och det blir inte lika mycket nedskrivet som jag faktiskt hade hoppats. Jag har snart skrivit ett A4 idag vilket ändå är helt okej för att vara mig, men det går ganska trögt just nu. Det är svårt att komma på bra grejer som kan hända just nu så därför blir det ganska segt... men jag hoppas få till så att jag har ungefär lika mycket som jag redan skrivit (för idag alltså) så jag har 1½-2 A4, då blir i alla fall Hanna glad över att få något att läsa ikväll ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker du har skrivit mkt elin :D

2011-01-09 @ 21:21:03
Postat av: Hanna

ÄLSKAR NÄR DU SKRIVER FÖR DET ÄGER : D ♥

2011-01-10 @ 16:23:37
Postat av: Emma

Just nu har jag en tävling i samarbete med Calli.se på min blogg där du får chansen att vinna ett smycke som du själv väljer ut!


Det är snabbt och enkelt att delta, bara att klicka in på min blogg och följ instruktionen!


Hoppas du vill delta :D

2011-01-11 @ 13:16:34
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mycket fin blogg du har!

Kolla gjärna in på min :)

2011-01-17 @ 20:59:38
URL: http://lillasysterh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0