Smull fockad dag, eller hur var det nu?

Idag har varit en lång dag för lilla mig.

Började med att vakna kl 6 när jag skulle upp 7 för en gångs skull!! Men kunde somna om :D Sedan bar det upp och iväg på politikgrejs på Liljaskolan. Det var läskigt. Haha nej men det var roligt. Jag höll käften men det var riktigt roligt att vara med och lyssna. Var ju första gången för mig. Representant från KD var en som heter Erik, han träffade jag på KD mötet jag var på med pappa så han visste jag vem det var, så det kändes bra :)

Sedan drog jag till skolan och hade en lång och dryg marknadsföringslektion. Efter det åt jag och Vanessa middag på donken och sedan var det möte inför Spanien resan. Pappa åkte till Italien idag så mamma fick komma på det istället. Men det gick bra. Jag kommer få vara på IKEA och göra min praktik när vi är i Spanien :D Jag var den enda som valt något annat än en restaurang som ligger där vi ska bo, som förstahandsval, så ofc fick jag vara där. :) Sedan hade de pusslat in de andra på övriga ställen (de som inte fick vara på restaurangen). Vanessa får iaf vara på den och det är jag glad för eftersom jag vet hur gärna hon ville vara där :D dock kommer jag och Vanessa inte få bo i samma rum på lägenhetshotellet!!!!!!!! Det suger asmycket :( Hon kommer typ bo med de andra fyra som ska vara på restaurangen (en till från ume och tre från skellefte), jag kommer få bo med övriga. Vi är tre som kommer vara på IKEA, varav en av dem går i min klass så det känns ändå bra :)

Ikväll har jag varit duktig och pluggat rättskunskap! Borde gjort färdigt en religionsuppgift också så jag bara behöver fokusera på psykologin imorgon efter skolan, men jag orkade inte 8D haha, men jag kommer fixa det, det vet jag så... :)

Nu ska jag se på Buffy! Sedan sova. Så natti alla<3


Juste.............!!!!!!!!111111 *absolut inte överreaktion* Imorgon kommer första avsnittet av Vampire Diaries säsong 2 sändas!!!!!!!!!! Dock inte i Sverige, men man borde kunna hitta några länkar på fredag :DDDDD om inte så blir jag ledsen </3 Vanessa också </3 men då får man fortsätta glo på säsong 1, jag håller på att se om den. Är på avsnitt 14 :)

Kommentarer
Postat av: MYMiC

vampire diaries är sjukt najs ju :D

tålinte den andra serien då dom pratar hillbilly engelska DDDD:

2010-09-08 @ 23:17:46
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vilken dag du haft! Förstår att det var intresasnt på KD saken ;)

Roligt med spaninen saken! Men synd att du och Vanessa inte får bo i samma dum DD:

Och haha, vampyr freak ;) <3

2010-09-09 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0