Bästa uppvaknandet

Nu är jag hemma. Det suger. Saknar Hannapanna... men vi ska försöka träffas snart igen så det känns bra :) hon fyllde dessutom 16 igår så jag var först med att säga grattis hehe :DDD nu är hon en stor flicka ;) pälskling<3




Idag vaknade jag av att min kissemisseNisse trampade på min mage, han ville gosa lite och sedan sova haha. Då var klockan typ halv 10 eller något och han sover fortfarande. Helt sjukt men han är så söt. Han snarkar. Jag typ... smälter av hans söthet<3



Yes detta blev ett konstigt inlägg men whatever 8D

Kommentarer
Postat av: elin

sv: okej, kul :)

2010-11-05 @ 13:43:40
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nise är så söt <33

2010-11-06 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0