Lite omkastat.

Hehe nu ttnkäe jag ha rigolt och skvira ett mcyekt vecrakt igälng, iegn... Jag hdae itne tknät srkiva yeatlrigtre ett men jag gör det ädnå. Och ni mtsåe enknräa att jag är msasa dtiukgt eorstefm jag typ itne hdae tknät böjra bolgga iegn, men så belv det ändå. Msygit va? Vgelkiern hehe ._. oekj dttea var vlgiekren odinögt men jag har ignet bträte för mig så so waht eegetilgnn ?

Vsist vet ni att om de fstöra och ssita bvreätoskna i ett ord såtr på rtät ptals, och rtseen såtr hellur om bleulr så kan man läsa det nsätan lkia bra. Det är för att vi itne lsäer bkostav för btksoav, uatn hlea odret för sig. Det är coolt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va fint! Jag fattar faktiskt allt!!! stolt xDDD

2010-05-04 @ 15:31:14
Postat av: Julo

Asså det e ju så! Va coolt! man fattar ju lixom xD

2010-05-05 @ 21:25:46
URL: http://msjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0