Skit.

Nu har min dator lagt av. Den går inte att starta. Eller jo, men den stannar typ av i ett speciellt läge innan man ens kommit till inloggningen och så låter den massa. Jag får nå feeeel..... alltså jag har typ inte suttit alls vid datorn idag! Bara lyssnat på musik via spotify när jag och syrran "pysslade" lite. Fattar inte vad det är som hänt ))): Åhh...
Har gjort ett till armband och sex örhängen. Tror jag kan ta kort och lägga in bilderna på den här datorn istället. Så ni vet..............
Idag har vi plockat fram massa leksaker som vi ska skicka till en loppis. Ganska mysigt att bli påmind om barndomen och det känns jobbigt att skiljas från alla saker man fått så mycket lycka av genom åren... men man använder de ju aldrig längre så de gör ju ingen nytta längre. ;) Lala, hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Julo

drygt stackare! ;(

Nice! me löve dina smycken :D

Det e grymt snyggt med plektrum!

Naw, nostalgi är jätte härligt, fast ja, lite jobbigt med ;/ <3

2010-06-15 @ 22:26:58
URL: http://msjulo.blogg.se/
Postat av: Hanna

MEN NEEEEEEEJ DDDD: JAG VILL ATT DU SKA HA DAATAAAAA!!!!! D:



Kul med loppis saken : D

Och du får visa smyckesakerna!

2010-06-15 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0