Ledig

Höhö idag var jag ledig!
Eller ledig och ledig... hade inga lektioner helt enkelt.

Har prov imorgon = min enda lektion.

På fredag har jag inget heller, men det sa vara någon debatt på skolan då. Det kommer typ ungdomsrepresentanter från många partier då så jag och Vanessa ska dra dit iaf för att kolla på det.


Igår var jag, Vanessa och tre andra från vår årskurs till Skellefteå för att träffa de från skolan där som ska åka till Spanien med oss. Det var nice. Längtar så hímla mycket till Spanien nu alltså! Ni anar inte...

Lallalal.... hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jamen vad roligt för dig att du var ledig då 8D

2010-06-02 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0