Wohoo...

Idag (okej igår) var en... dag. Smart va? Hehe. Nej men det var en vanlig dag. 
Vi hade svenska prov, men det är inte vanligt. Jag och Vanessa satt kvar sist. Jag är väääääldigt nöjd för jag fick MVG-!!! :D och ändå kunde jag inte några frågor så det var toppen. Efter det for vi och handlade inför galan som är ikväll (klockan är faktiskt efter 00.00!), sedan drog vi på stan och käkade sushi, jag och Vanessa alltså. Sedan gick vi runt och provade kläder - köpte inga, jag köpte hårspray + nagellack. Min kära vän köpte mascara + nagellack. Vi köpte sedan mjukglass. Det var gott.

Okej, min dag var inte alls vanlig. Hehe 8D

Just ja... vi fick veta idag att min mentor ska sluta på skolan. :( sämst.......!!!!!11


Imorgon kommer vi jobba inför galan. Hela dagen. Börjar 10.00 på dagen. Galan slutar 22.00 och då ska vi städa. Jippie. Vet inte om vi får någon middag, och det känns ju roligt. Önska mig lycka till tack, för det kan behövas.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Julo

Ååå låter som en väldigt trevlig dag!

Grattis till MVG!!

Nice dag idag! Ingen skola bara kul! :D lite drygt att ni ska vara så länge bara :/

2010-05-12 @ 11:47:07
URL: http://msjulo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas galagrejjen blir bra!!!! Och hoppas ni får mat! D:

2010-05-12 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0