... :@

Redovisningen gick... inte så bra men skit samma. Man kunde ändå bara få G, eftersom det egentligen är en inlämningsuppgift som typ är... stor! Och vi skulle bara säga lite av det i smågrupper. Så jag fick G, yay.

Jennie var busig på svenskan. Hon pratade med några av mina klasskompisar om provet vi ska ha nästa vecka. Det kommer vara få frågor men man måste skriva mycket på dom. Då var det en i min klass som frågade om man fick hitta på lite som man ville? Jennie skrattade och sa att hon faktiskt hade några elever på skolan som brukade hitta på massa och skriva på prov. Och så säger hon inför hela klassen "du är en av dom elin". Like always... men jag gillar henne ändå 8D jag kan ta att folk retas med mig... faktiskt.

Matten gick sådär. Haha. Vi har börjat jobba med gamla nationella prov som typ är... svåra. :/ Vi hade betygssamtal också. Hon sa att om jag får MVG på hemprovet (vilket hon tror att jag kommer få) och sämst VG på nationella så kommer jag få MVG i betyget :'DDD wohoo!!1 Jag vill (a)

Nu är jag sur på mig själv. Jag glömde att jag hade min cykel på den andra busshållsplatsen så jag måste hämta den idag igen -.- lyckat! Fast jag får åka bil med pappa dit eftersom han ska åt det hållet så det är lugnt.



Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du fick ju G på redovisningen, det är alltid bra ;)

Och jag blir såååå stolt över dig om du får MVG som slutbetyg!! Du får kämpa!!! :'DDDD



Min dag har varit bra... förutom det där med foten då xD

2010-05-04 @ 19:32:04
Postat av: Nadja

Duktig flicka som börjat blogga igen!



Haha, Jennie verkar riktigt skojjig ^^

Självklart kommer du få MVG, du är så duktig så!



Min dag var bra, antar jag. :)

2010-05-04 @ 21:09:07
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/
Postat av: Julo

G är det bästa man kan få! VG och MVG är bara en pappersstjärna i kanten ^^

hahah ne men G e ju jätte bra och MVG äger ju!

Du är jätte bra Elin! :D

Hahah Jennie har den bästa humorn xD



Min dag var bra :)

2010-05-05 @ 21:29:41
URL: http://msjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0