Finally

Wohoo! Mina plektruuuum kom igår :D men det sög att man blivit halvt lurad. Det skulle vara 50, men det var 49. Inte en så big deal men ändå... man borde ju få det man betalat för eller hur? Får se om pappa orkar maila den personen han köpte dem av och påpeka det, annars är det ju inte hela världen.

Iaf så ska jag borra hål i alla imorgon hade jag tänkt, och sedan göra ett par smycken. Lallaallala lägger ofc upp bilder sedan ;) Jag måste inhandla några pärlor också... piffa till det hela you know. 

Vi har haft besök av min låtsas farmor ett par dagar eftersom jag hade skolavslutning i onsdags och syrran gick ut nian igår. Eller ok, eftersom klockan är efter 00.00 så blir det iförrgår. Vi snackade om att jag skulle åka och hälsa på henne snart. Det finns tydligen en bra pärl/pryl butik där som är bra som vi kommer gå till en dag då :DD yeah!

Jag har nyss varit ute och lekt tagen med Nissekisse<3 jag blev hur trött som helst men han hade egentligen velat leka mer o: han har typ... mycket energi den katten.


Hoppas ni har det bra och tycker det är superskönt med SOOOOOOOMMMMMMAAARLOOOOOOOV :DD

Kommentarer
Postat av: Hanna

Woho, smycken av splektrum : DDD

Sämst att ni inte fick alla då o.o



OHC JA, SOMMARLOVV : DDDDD

2010-06-12 @ 01:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0