Ehm.

Jag suger på att blogga :D men det är för att jag inte vet vad jag ska skriva för tillfället. Dessutom har jag haft annat viktigt för mig. Till exempel att titta på Buuufffffyyyy! :D Jag lånade säsong 1 av Vanessa... någon gång haha. Såg den i veckan, men sista skivan var inte med D: så när jag lånade säsong 2 i fredags fick jag med den också! Höhö. Det var 12 avsnitt i första - tre skivor. Säsong 2 är det 20+ avsnitt. Typ 24 om det är fyra avsnitt på varje... hehe men jag har snart sett klart 8D Kommer bara låta mig se lite idag och imorgon eftersom jag mååste se sista avsnittet med Vanessa tydligen D: på onsdag dvs. Okej jag har inget emot att se med Vanessa! Det är bara det att jag kunde typ sett färdigt alla avsnitt idag annars, hahah. :P Jag har gått och blivit värsta nörden. Ska låna säsong 3 av henne på onsdaaag! Då är det skolavslutning och det äger! Jag och Vanessa ska som sagt se Buffy efteråt och så ska vi käka kladdkaka! Wohoo! :D *happyface*

Som ni kanske listat ut så for inte jag till skolan idag hähä. Inte Vanessa heller. Vi skulle typ gå runt någon sjö eller något och vi orkade inte ta oss dit och gå tipsrunda mm. Vi ska nog vara med eller iaf titta på när folk spelar brännboll imorgon, men det känns ganska drygt om jag ska vara ärlig. Men hellre brännboll än tipsrunda -.-

Jag vill att mina plektrum ska komma ): Jag har köpt 50 st via nätet hähä, för att göra smycken ofc. De borde komma vilken dag som helst. Hoppas imorgon<3 VILL HA NU. hähä.

Och nu då?? Jo nu ska jag leta min mobil som är borta och duscha och bli reeeeeen. Sedan ska jag klippa håret. Min lugg är för lång så den måste jag kapa av ): har liksom gått med diadem i ett par veckor nu och sagt att jag måste klippa den men jag har helt enkelt inte orkat ta mig för att göra det så... Sedan ska jag fota en bild med min kamera *smart* för att visa er värsta coola saken som jag är värsta lycklig över :D bra va!?

Det var det det... jag känner mig lite duktig nu också.
NU HITTADE JAG MIN MOBIL :DDD tack Julia som smsade hahahah!

Hejdå :*


Kommentarer
Postat av: Nadja

Långt blogginlägg, det älskar jag! :D

Åhh, Elin fatta vad jag saknar dig??!!! Kan knappt läsa din blogg utan att få en stor klump i magen. Men nästa vecka så är vi båda lediga, då tycker jag vi kan ses??? Du din lilla dummer slutar ju redan på onsdag! Och jag måste gå hela en dag längre. Grymt orättvist c'x

2010-06-07 @ 22:58:06
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha vad bra att du hittade din mobil fröken lilla 8D

2010-06-08 @ 01:11:01
Postat av: Julo

Plektrumsmycken! 8D NICE!

Hahahaha det var så lite :*

2010-06-08 @ 17:15:57
URL: http://msjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0