Umeå con mi familia

Me gusta Español! Haha eller?? ;)
Men iaf, var i Umeå idag med familjen. Vi åt lunchbuffé på en kina restaurang som skulle ha sushi... men gissa vad!? De har inte sushi i Juli :( aja det var gott ändå!
Efteråt gick vi lite på stan och jag köpte en ny bikini, ett par örhängen och en handväska (har behövt en så sjukt länge, mamma hittade den och sa att jag kunde få den, mohaha så den slapp jag betala).
Bara för att jag bestämde mig för att skriva ett inlägg och visa på en gång, så kunde jag inte hitta kameran, inte webkameran och inte mobilsladden!! Hur stor är chansen liksom? Fattar inte vart de har tagit vägen men antagligen är jag blind för att jag är trött. Jag sov ett tag mellan 20.15-20.55. Hade jag inte gjort det frivilligt hade jag somnat framför datorn! Illa...

Alltså varför är ingen inne på msn!?!?!???! Jag får nå fel :( Leker därför i photoshop. Snart klar med en bild.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen du får visa ps bilden och dina andra fynd när du hittar sladdarna... även att dom var borta!! xDD

2010-07-06 @ 14:37:21
Postat av: Emelie

fin blogg, titta gärna in min :)

2010-07-06 @ 17:27:55
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0