Träffade Vanessa

I Söndags åkte jag in till stan och träffade Vanessa. Det var så himla länge sedan sist. Saknat henne hur mycket som helst... är ju van att träffa henne minst fem dagar i veckan. Vi pratade om politik, såg film, åt glass och hade det bäst! Sedan bjöd hon mig på mat på Max eftersom jag inte har några pengar ): , super snällt! Jag ska allt bjuda tillbaka sedan. Har inte sagt det, men jag köpte en Nikon D60 i Stockholm, så ja. Inga pengar...

Jag gjorde jättefina armband på Max!


Vi är lagom normala. Heheheh. Jag gav henne fem sugrör att dricka med, själv nöjde jag mig med två! Sedan fick jag en av henne för att hon inte kunde dricka med fem. Vaddåå så svårt kan det väl inte vara!? 8) Sedan gjorde jag två armband. Hon gjorde en varningstriangel och så förstörde hon mitt tredje sugrör genom att kladda massa i smält ost :@ elakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0