Underbara varelser

Vi var i två hagar och försökte fota. I den första, där vi var sist, ville inte fåren sammarbeta :( fick bara två bilder som var okej där medans de fortfarande var lite nyfikna. Sedan sprang de bara iväg. De andra vi var oss tyckte det var jätte roligt med lite sällskap. Pappa känner ägaren till dem, annars hade jag inte velat gå in till dem. Är lite anti sånt. Fick några bra bilder där :D vissa kan vara lite halvsuddiga... men så bra gick det inte att fota där, eftersom de var jätte kelsjuka? Hur gulligt som helst :] Men Det blev lite jobbigt när fyra stycken stod och ville bli gosade med samtidigt och så kom det fler. En bet i min sko och min jacka ): </3 haha söt. Sedan när jag rymde från dem kom en efter och ville fortsätta vara med mig, så jag lät den. Min nya bästa vän, haha :D när jag försökte fota pappa och några, så lutade den sig lite mot mitt bröst. Då kramade jag den <3 Elin måste dit fler gånger!


Första gänget





Andra gänget






Så himla underbar<3


sötsötsöt<3


Nästa vinnaren av top model ;d










Nääärbild på min bäääästis. ;))) <3




Fanns två hästar där också som kom och hälsade lite på oss innan de gick vidare...


Haha jag hade tänkt lägga mig kanske... 01.00 inatt?? Men jag fastnade med bilderna... Tog över en timme att fixa med dem 8DD hehe jag är duktig. :(

Kommentarer
Postat av: helen

villken rolig bild på fåret precis under där du skrivit "andra gänget" haha, ser ut som den står och ler :)

2010-08-03 @ 08:03:17
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud va fina bilder! Älskar fåreeeeen, så söta! Och du är så duktig på att ta pics! : D

2010-08-03 @ 16:16:46
Postat av: Angelica Karlsson

Sv; jodå allt är bara bra :D Själv?

2010-08-04 @ 20:06:00
URL: http://aangeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0