En liten fråga

Ser min blogg konstig ut för er eller är det bara för mig? :s alltså den har sett bra ut för mig sedan jag fixade den här layouten, men nu är den konstig och jag har inte varit och ändrat något? Kanske bara är tillfälligt... Får kolla upp det när jag vaknar, natti.







Edit: Kollade hur det såg ut i Mozilla Firefox, och där såg det okej ut, men inte i Internet Explorer ._. Slutsats: det är fel på explorer :DDD eller något... Jag tror på det iaf ;) Borde gå över till firefox igen, som jag alltid använde innan min hårddisk gick sönder...

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: svara kommentarer :)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

2010-08-03 @ 02:19:49
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ser det helt prima fisken i alla fall ;)

2010-08-03 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0